Oranjevereniging Pijnacker - Home

Jaarlijks organiseert Oranjevereniging Pijnacker rondom Koninginnedag een aantal uiteenlopende activiteiten. Een kleine greep kermis, kindermiddag met een bekende Nederlander, toneelopvoeringen, het vijverprogramma, taptoe met vuurwerk, de Beatrixrun en natuurlijk de bekende feestavonden.

OVERVIEW

The site oranjevereniging.org presently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have crawled two pages within the web site oranjevereniging.org and found twenty websites linking to oranjevereniging.org. There are two contacts and addresses for oranjevereniging.org to help you reach them. There are two social web accounts linked to this website. The site oranjevereniging.org has been online for one thousand two hundred and twenty-two weeks, four days, one hour, and forty-six minutes.
Feb 2001

ORANJEVERENIGING.ORG TRAFFIC

The site oranjevereniging.org is seeing varying levels of traffic throughout the the year.
Traffic for oranjevereniging.org

Traffic ranking (by month) for oranjevereniging.org

Traffic ranking by day of the week for oranjevereniging.org

ORANJEVERENIGING.ORG HISTORY

The site oranjevereniging.org was first documented on February 02, 2001. As of today, it is one thousand two hundred and twenty-two weeks, four days, one hour, and forty-six minutes old.
February

AGE

LINKS TO ORANJEVERENIGING.ORG

Beatrixrun Oranjevereniging Pijnacker - Home

De Beatrixrun is een jaarlijks terugkerende motortoertocht van 100 zijspanmotoren met in het zijspan een verstandelijk gehandicapte passagier. De toertocht start en eindigt ieder jaar in Pijnacker. 35e Beatrixrun op Bevrijdingsdag 2018. 45 uur zal de stoet met mo.

Within Temptation Official news, Tour dates, Pictures, Videos, Lyrics, Discography

It is shopping time! BE QUICK in .

WHAT DOES ORANJEVERENIGING.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of oranjevereniging.org Mobile Screenshot of oranjevereniging.org Tablet Screenshot of oranjevereniging.org

Oranjevereniging Pijnacker

Cocky Wubben

Vlielandseweg 58A

Pijnacker, NL, 2641 PP

Your Name Webhosting

Marcel van Offeren

Muldersweg 77

Nijmegen, NL, 6532 WZ

ORANJEVERENIGING.ORG SERVER

We revealed that a single page on oranjevereniging.org took one thousand and thirty-one milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so I consider oranjevereniging.org not secure.
185.27.142.111

ns3.flexwebhosting.com
ns1.flexwebhosting.nl
ns2.flexwebhosting.nl

We detected that oranjevereniging.org is using the Apache/2 server.

Oranjevereniging Pijnacker - Home

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "Oranjevereniging Pijnacker bestaat al meer dan 90 jaar! Dat kan op meerdere manieren." I noticed that the web site also said " Doe een online donatie zie rechts op deze website." They also stated " Koop het boekje 85 jaar Oranjevereniging enof 25 jaar Beatrixrun voor 7,50 per boekje. De fotos van onze activiteiten in de week van 25 tm 29 april 2017 staan online. Geschreven zondag 25 maart 2018. 35 Soos met heerlijke muziek van toen en Anders Oranje op zondagmiddag. Gezellige meezingmiddag met de Reikos en koor Sounds of Joy." The meta header had Oranjevereniging as the first keyword. This keyword was followed by feestavond, Pijnacker, and Nationale feestdagen which isn't as important as Oranjevereniging. The other words the site uses is bevrijdingsfeest.

SEE MORE BUSINESSES

Oranjevereniging Blankenham

Het dorpsfeest van 2010 is inmiddels verleden tijd. 2 Grand Vilage, 132,5 punten. 3 Jeugdkeet, 129,3 punten. 4 Nieuwbouw, 128,6 punten. 6 Carnaval, 117 punten. 8 Oranje Beker, 98 punten.

Oranjevereniging Dalfsen

Ieder jaar organiseert de Oranjevereniging Dalfsen de Oranjefeesten. De Oranjefeesten zijn ieder jaar weer een groot succes met een programma voor jong en oud! In 2018 zijn de Oranjefeesten van woensdag 25 april tot en met zondag 29 april 2018. Overzicht van alle activiteiten in 2018.

Oranjevereniging Goedereede

Volgende week is het zover, Koningsdag op 27 april 2017. Vanaf nu is het porgrammaboekje te downloaden met het programma, de liedjes en natuurlijk onze trouwe sponsoren! Vrijmarkt - zaterdag 11 juni 2016. Opgeven kan tot vrijdag 10 juni 2016 bij Leon van den Berg, 0187-843014 of lvdb. Over twee weken is het zover, Koningsdag op 27 april 2015. Vanaf nu is het porgrammaboekje te downloaden met het programma, de liedjes en natuurlijk onze trouwe sponsoren! Het spektakel begint om 14.